Dodajanje izdelkov v WooCommerce je v mnogih pogledih podobno urejanju objave v WordPressu. Razlika je v tem, da ima stran Dodaj nov izdelek nabor funkcij in atributov, ki ustrezajo izdelkom namesto objavam. Da bi bil postopek dodajanja in upravljanja izdelkov v vaši trgovini sistematičen, WooCommerce razvršča izdelke na enostavne, združene, zunanje / povezane in spremenljive. Poleg tega obstajajo tudi navidezni in prenosljivi izdelki. Ta članek se bo osredotočil na dodajanje “preprostega izdelka”, podrobnosti drugih vrst izdelkov pa bomo obravnavali kasneje.
Na skrbniški plošči začnimo krmariti po naslednji poti:
Izdelki → Dodaj nov
Postavitev strani je podobna zaledni strani WordPress. Oglejmo si na hitro funkcije strani.
Najprej lahko dodate izdelek in opis izdelka. V idealnem primeru bi bilo pisanje odstavka dovolj dobro za opis vašega izdelka.
Na spodnjem delu strani je metaokence Podatki o izdelku, kjer nastavite osnovne značilnosti izdelka, vključno z vrsto izdelka, ceno, razpoložljivo zalogo, dimenzijami, atributi in upravljanjem zalog.