Eno od najpogosteje zastavljenih vprašanj pri nas je “Kako lahko pridem na prvo stran Google pri rezultatih iskanja?” Čeprav za to ni preprostega odgovora lahko rečemo se bo le ta razlikoval glede razširjenost vaše panoge in kvalitete raziskav ključnih besed. SEO optimizacija ali optimizacija iskalnikov se je skozi leta počasi spreminjala in se bo razvijala tudi v prihodnosti. Kar deluje danes skoraj sigurno ne bo delovalo jutri. Na podlagi naših izkušenj pomagamo podjetjem da se uvrščajo čim višje tako na slovenskem kot tudi na tujem trgu. Poglejmo si najpogostejša vprašanja glede SEO optimizacije in nekaj preizkušenih praks in nasvetov, ki vam bodo prišli še kako prav.
Enostavno do prvih mest
Zgoraj ste lahko zasledili da je edini pravi ključ do uvrstitve na vrh Googlovih rezultatov iskanja pravilna optimizacija iskalnikov. SEO optimizacija deluje na podlagi google algoritmov, ki jih google konstantno in dosledno spreminja in izboljšuje. Tiste strategije ki so delovale včasih danes na žalost (ali pa srečo) ne delujejo več. Čeprav so njihovi algoritmi stroga skrivnost, nam pri podjetju Google pomagajo da izboljšamo našo vsebino ter z priročniki pomagajo kako priti na čim višje mesto v iskalniku.
Poglejmo nekaj najbolj pomembnih
- Odlična uporabniška izkušnja – Največjo pomembnost nosi privlačna in zanimiva vsebina, ki je pomembna za iskalne besede in rešuje probleme uporabnika.
- Dobra kodirano in optimizirano spletno mesto – Spletna mesta, ki so pravilno optimizirana za mobilne naprave, imajo veliko prednost.
- Povezava z spletnimi mesti ki imajo visoko avtoriteto – Na Google-u navajajo da bodo povezave s tovrstnimi spletnimi mesti pomagale njihovim pajkom da jih poveže z vašim. Potrebno se je zavedati da neželene povezave ne delujejo in lahko celo škodujejo uvrstitvi in ugledu spletnega mesta.
Poskrbimo za pametne naprave
Kaj je stebrna stran?
Stebrna stran je preprosto povedano vsebinsko globoka stran, ki je osredotočena na osrednjo temo vaše organizacije in niše vašega podjetja. Te stebrne objave oz. “pillar post kot se jim reče v angleščini so mnogo bolj pomembni kot pa ostali krajši ne tako podrobni blogi. Če je ta stebrna stran oz. objava pravilno in kvalitetno optimizirana pomeni, da bo postala hrbtenica vašega spletnega mesta oz. fokusne teme.
Krajše in bolj podrobne vsebine
Če smo se pri prejšnjem odstavku fokusirali na stebrne strani na spletnih mestih, bomo na kratko opisali kaj so tiste krajše vsebine (ti. Blogi) ter zakaj so prav tako pomembne. In sicer v krajših objavah se moramo fokusirati na dolge ključne besede izhajati pa morajo iz stebrne strani. Če le te med sabo pravilno povežemo dobimo poenostavljeno vsebinsko drevo ki bo skupaj z pravilno zadetimi ključnimi besedami ključ do odlične SEO optimizacije, Google pa vas bo imel rad in nagradil, ker smiselno oskrbujete in urejate svojo vsebino na vašem spletnem mestu.
Kako optimiziramo posamezno stran?
Verjetno ste že slišali ko ljudje govorijo o SEO optimizaciji in čudeže ki jih lahko stebrna stran naredi za vašo uvrstitev. Razlog, zakaj so stebrne strani tako priljubljene pri SEO optimizaciji je ta, da dejansko delujejo. Če vzamemo najboljše dele tega kar je pomembno za bralce in kaj je pomembno za google algoritme lahko ustvarimo vsebino, ki je še posebej učinkovita pri uvrstitvi na vrh Googla, vključno tudi z zelo težkimi ključnimi besedami. V optimizacijo stebrne strani je potrebno vključiti vse elemente uspešne On-site, kot tudi Off-site optimizacije. Pod to spada pravilna izbira in število ključnih besed, pravilna postavitev naslovov in podnaslovov, postavitev in poimenovanje fotografij, najbolj smiselne povezave na strani in izven. itd.
Koliko stane SEO optimizacija
Najbolj natančen odgovor bi bil odvisno… Če ste izkušen bloger. oz. pisatelj vsebine, ki točno ve kaj SEO optimizacija je in imate čas, da napišete ogromno odlične in poučne vsebine, vas to ne bi smelo stati nič. Če pa tega znanja nimate pa boste morali obvezno najti pomoč. Tiste niše ki imajo veliko konkurenco potrebujejo mnogo bolj globoko in strateško analizo ključnih besed, zraven pa vpliva tudi nekaj drugih dejavnikov, predvsem kvaliteta in količina vsebine. Potrebno je tudi opraviti podrobno analizo konkurence ter analizirati katere ključne besede uporabljajo oni poleg tega pa tudi kako konkurenčna je njihova vsebina iz vidika kvalitete ter količine. Najbolj pomembno je, da je vsebina vašega spletnega mesta koristna, ustrezna in dejansko privlačna za vaše uporabnike.
Kaj pridobite
Ko se odločate za najem SEO storitev je najbolj pomembno, da dobro raziščete trg in na podlagi tega, katero podjetje je najboljše za vas. Potrebno se je prepričati da uporabljajo pravi pristop, in da imajo željo po tem da vam pomagajo pri uvrstitvi na prvo mesto Googla. Paziti je potrebno tudi na to da ne uporabljajo veliko žargona, ki ga je težko razumeti; S tem vas morda lahko poskušajo zmesti. Pri nas je SEO optimizacija razložena na zelo »kmečki« in enostaven način, poleg tega pa temelji na dokazano delujočih SEO strategijah. Zapomnite si, da SEO optimizacijo vedno lahko opravite tudi sami, sodelovanje z agencijo vam bo samo v veliko pomoč, prihranili boste pa ogromno časa in truda.
Poskrbimo za pametne naprave
Prihranite čas in trud
Vodenje podjetja zahteva veliko časa in truda. Tudi razvoj odlične SEO strategije zahteva veliko časa in truda. Če se nimate časa osredotočiti na SEO, bo vaše podjetje na dolgi rok trpelo. Ko imate ekipo strokovnjakov, ki dela za vas, vam ni treba skrbeti za vašo digitalno marketinško kampanjo. SEO agencija bo poskrbela za vse in opravila naloge, potrebne za zagotovitev uspešne SEO kampanje. Če jim dovolite, da prevzamejo težko delo, vam bo sprostil čas in vam omogočil, da se osredotočite na druge dele vašega podjetja. Če jo prepustite v roke strokovnjakom, boste dobili rezultate, ki jih potrebujete, hkrati pa vam omogoča, da se ukvarjate z drugimi pomembnimi poslovnimi nalogami.
Rezultati ki trajajo
Sodelovanje z agencijo usplet vam bo povečalo možnost višje uvrstitve v iskalniku Google, s tem pa tudi večjo prepoznavnost blagovne znamke na trgu. Strokovnjaki za SEO bodo naredili vse, kar je v njihovi moči, da ocenijo vašo spletno stran in jo ustrezno optimizirajo, da bo dobro delovala prav tako pa bodo poskušali po svojih najboljših močeh potruditi da se bo promet, ki bo prišel na vašo spletno stran, pretvoril v prodajo.