Eno od dejstev je, da večinoma spletnih strani danes propade. Zakaj? Ker se večinoma podjetij ukvarja s tem, kako spletna stran izgleda in da je narejena po njihovem okusu, ne pa po okusu uporabnikov, tako kot bi to moralo biti. Pod to spadajo tudi tista, ki so v najvišjem cenovnem razredu. Za kvalitetno izdelavo uspešne spletne strani ali trgovine, moramo upoštevati kar nekaj različnih faktorjev, ti pa se morajo med sabo ujemati, povezovati in delovati v popolnem ravnovesju.
Če na enega od teh damo premalo poudarka se lahko zgodi, da spletna stran ne bo tako uspešna kot si želimo. Upoštevati moramo, da bo za kvalitetno spletno stran ključnih 6 področij ta pa morajo biti prilagojena potencialnim strankam in uporabnikom.
Komu je namenjen vodnik?
Ta vodnik je zapisan z namenom, da vsem novim in obstoječim podjetnikom, da neko sliko kaj dobra spletna stran potrebuje hkrati pa, da odgovor na vprašanje na kaj boste morali paziti pri svojem novem projektu (»start up« ) oz. kaj vam manjka pri že obstoječem podjetju.
Nobeno spletno mesto ni 100% popolno
Zavedati se je treba, da nobeno spletno mesto ni 100% popolno in vedno obstaja prostor za izboljšave v vseh različnih faktorjih. Če znate opaziti le te in boste zatem uspešno ukrepali in jih izboljšali, boste začeli počasi opažati kako se rezultati izboljšujejo, konverzije pa počasi večajo!
Če vaši uporabniki ne vedo, kaj storiti na vašem spletnem mestu, bodo v nekaj sekundah pritisnili gumb »back« oz. nazaj. Uporabniki morajo biti pravilno usmerjeni! Vedno moramo prvo gledati na uporabniško izkušnjo in vsebino, šele zatem pride »dizajn« oz. oblika spletne strani ali trgovine. Odlična kombinacija obeh pa bo podala tudi uspešne rezultate!
Izdelava spletnih strani ni tako enostavna kot si marsikdo misli. Je kompleksen proces za katerega je potrebno porabiti ogromno časa in truda. S svojimi slikami, ikonami, logotipom, blagovno znamko, barvami itd. lahko ustvarimo lepo in nepozabno spletno mesto, vendar če se oddaljimo od tipičnih postavitev modulov, lahko naletimo na težave. Industrije, ki se s tem spopadajo so ponavadi raznorazni oblikovalci, arhitekti itd.
Hitre rešitve za boljšo uporabniško izkušnjo
Če želite takoj izboljšati uporabniško izkušnjo svojega spletnega mesta je tukaj nekaj hitrih rešitev, katere ponujamo tudi pri našem podjetju usplet.
- Gumbi morajo izstopati in biti na vidnem mestu, da jih uporabniki lahko z lahkoto opazijo
- Domača stran na spletni strani mora biti pravilno razporejena, vsak razdelek pa mora imeti svojo tematiko
- Pravilno in smiselno postavljena stran za svojo storitev ali izdelek
- Potrebno je podati jasne naslove za vsako stran in podstran
- »Dizajn« na celotni spletni strani mora imeti svoj oz. unikaten stil (brandirane barve, pisava, itd.)
- Pravilna uporaba prikaznih oken oz. tako imenovanih »pop up« oken
- Uporaba ustreznih slik, ki ustrezajo temi in vsebini spletnega mesta
- Spletno mesto mora vsebovati čim več prosto dostopne vsebine, ki bralce navduši, da na koncu pride do nakupa izdelka ali storitve
Besedilo na spletni strani
Kopije spletnih strani so verjetno eden najbolj spregledanih vidikov spletnega oblikovanja. Eden od problemov s katerim se večinoma agencij za oblikovanje spletnih mest ne ukvarja so besedila, ki pa navsezadnje niso v njihovi pristojnosti.
Besede na spletni strani igrajo veliko vlogo
Besede so način da se kot podjetje povežete z bralcem. Izdelava spletnih strani je proces, kjer morata sodelovati tako agencija kot tudi stranka. Zapomniti se je treba da tekst oz. besedilo na spletni strani lahko pomaga k uspehu, lahko pa tudi škoduje.
Največji problem danes je to da se spletne strani kopirajo, vsebina pa je preveč podobna konkurenci. Zato je kvalitetna unikatna vsebina še kako pomembna in skupaj z pravilno SEO optimizacijo lahko pomaga k boljši uvrstitvi v Google iskalniku.
Nasveti do boljšega besedila na spletni strani
Tukaj je nekaj nasvetov kako do dobrega besedila na spletni strani.
- Na vsaki strani mora biti postavljeno neko dejanje. Pa naj si bo to samo gumb (call to action)
- Pomembno je da svojim bralcem ravnate tako kot da ste se srečali v živo ter mu obrazložili svojo idejo ali vaš posel.
- Potrebno se je zavedati kaj bralci zahtevajo od vas. Bistveno je da ne začenjate vsebine z vprašanjem na katerega občinstvo že ima odgovor. Poglobite se v to, kako rešite problem, katerega stranke iščejo.
- Nikoli ne uporabljajte nepotrebnega žargona ali slenga. Strokovne razlage lahko včasih zmedejo bralca zato je pomembno, da je vsebina razložena na čim bolj enostaven način. Razen če je ciljna skupina oz. so potencialni kupci strokovne narave.
- Obiskovalci spletnega mesta morajo takoj točno vedeti s čim se ukvarjate. Domača stran mora biti oblikovana tako, da obiskovalec točno ve, da bo pri vas dobil rešitev za njegov problem.
- Storitve, ki jih ponujate na spletni strani morajo biti podrobno obrazložene. Nič ni hujšega od spletne strani, ki ne ponuja dovolj informacij. Potencialne stranke želijo vedeti čim več o vaši storitvi ali produktu, in na podlagi tega se bodo odločile za nakup.
- Včasih je bolje uporabiti preprost jezik kot pa uporabiti dolge in težko razumljive besede.
- Dejstvo je da je uporaba aktivnega glasu za bralca veliko bolj privlačen. Zato se poskušajte izogibati pasivnemu glasu, kar pa ne pomeni da ga ne smete uporabljati, saj včasih ni druge izbire.
Izdelava spletnih strani in marketing
Marketing gre z roko v roki s kvalitetno spletno stranjo. Dobro oblikovana spletna stran brez kvalitetnega marketinga in strategije, enostavno ne bo delovala in obratno. Konec koncev je spletna stran glavno ali končno marketinško orodje kjer se zaključijo nakupi in potencialno veča tudi profit.
Oblika spletne strani, ki ustreza ciljni skupini
Zato je pomembno da spletno stran oblikujemo in načrtujemo tako, da bo sama po sebi delovala kot glavno marketinško orodje, ter da bo logično vsebovala povezave do ostalih marketinških orodij ki logično ustrezajo ciljni skupini. Blog je eden od najboljših načinov za pridobitev novih strank in grajenje blagovne znamke.
Zakaj? Z brezplačno vsebino ki jo svojim potencialnim strankam ponudimo na spletni strani, pridobimo zaupanje, s tem pa bi se morala povečati tudi želja po nakupu.
SEO optimizacija na spletni strani
ot smo že omenili, pravilna SEO optimizacija spletnega mesta bo pomagala, da bo vsebina ki jo pišete dosegla večji promet, in če je le ta dovolj kvalitetno napisana bo posledično povečala tudi konverzije.
Več o naši storitvi in kaj SEO optimizacija je si lahko preberete tukaj. Ko smo že pri blogih, bodo pomembno vlogo igrali tudi gumbi za deljenje vsebine na socialnih omrežjih in forumih. Naš cilj je bralcu dati priložnost, da vsebino ki mu je bila všeč in je našel neko vrednost, čim hitreje z dvema klikoma deli s svojimi prijatelji. Na podlagi tega se ustvarja dodaten promet, ki pa je veliko bolj naraven in uspešen, kot pa oglaševanje preko plačljivih oglasov.
Dolžina besedila
Blogi po navadi morajo vsebovati vsaj 750 besed, čeprav danes na spletu najdemo vedno daljše in bolj podrobne vsebine (ti. Stebrne objave), kajti stric Google jih ima rad, zato jim dodeli tudi višjo uvrstitev v iskalniku. Z dobro zgrajeno mrežo stebrnih in blog objav se lahko dosežejo vrhunski rezultati. Poleg tega sproti spoznavamo tudi ciljno skupino na podlagi katere dobimo demografske podatke za boljšo optimizacijo plačljivih oglasov in podatke o ključnih besedah za nadaljne optimiziranje spletnega mesta.
Pravilna uporaba funkcij tako prikazovalnih okvirčkov »pop up«ov lahko poveča konverzije, s prijavnikom na e-novičke in dobro marketinško strategijo pa dobimo tudi najkvalitetnejši seznam svojih potencialnih kupcev in pa zvestih obiskovalcev na spletnem mestu.
Izgled spletne strani
Izdelava spletnih strani zahteva tudi določeno znanje, ali pa bolje rečeno občutek kakšen mora biti končni izgled spletne strani. Najpomembnejše in kot smo že omenili je da se moramo zavedati da spletna stran ni oblikovana za lastnika, vendar je namenjena obiskovalcem in ciljni skupini (potencialnim strankam). Pod izgled spletne strani moramo šteti elemente, tako grafične sestavne dele, obliko pisave, barve, oblike gumbov itd. te pa moramo glede na demografijo ciljne skupine logično združiti, da bomo dobili najbolj kvaliteten in logičen izgled in postavitev spletne strani.
Izdelava spletnih strani za mobilne naprave
Spletna stran mora biti tudi pravilno optimizirana za vse mobilne naprave. To prištevamo tudi pod SEO optimizacijo saj Google pajki zaznavajo ali je spletno mesto pravilno optimizirano za mobilne naprave. Veliko vlogo igrajo postavitve elementov spletne strani, prikaznih okenj, velikost fotografij ter pisave. Vse skupaj mora biti postavljeno tako, da uporabnik čim lažje brska po spletnem mestu.
Zakaj sodelovati z nami?
Pri usplet skrbimo da naše stranke dobijo najboljšo spletno stran, ki jo izdelamo po najboljših močeh. Z našimi izkušnjami iz preteklosti in sodelovanjem tudi z večjimi podjetji, bomo skupaj z vami začeli vašo podjetniško pot ali pa uspešno nadaljevali že obstoječo.